با ما همراه باشید از طریق عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام :>> instagram: iranrc.ir << >> channel telegram : @iranrcir <<

Online GPS HI Catalog 602

Online GPS HI Catalog 602
[16 دی 1390 ساعت 13:08] GPS.GPRS.ردیاب و رهیاب > Online GPS HI Catalog 602

 


مشخصات GPS ردیاب HI-602
 
 
این دستگاه مناسبترین راه حل برای ردیابی میباشد و شما به کمک این دستگاه میتوانید حرکت لحظه به لحظه سوژه مورد نظر خود را روی نقشه مشاهده کنید. با داشتن باطری قابل شارژ میتوان از این دستگاه برای ردیابی اشخاص، حیوانات و محموله ها نیز استفاده کرد فقط کافی این دستگاه را درون جیب، کوله پشتی، کارتن یا هر مورد دیگری قراردهید و از طریق تماس تلفنی بدون وابستگی به هیچ سیستم دیگری و فقط بر مبتنی بر کامپیوتر شخصی، کار ردیابی را به صورت لحظه به لحظه انجام دهید. مهمترین مزیت این سیستم نداشتن هزینه برای سیم کارت درون دستگاه و عدم وابستگی به SMS/GPRS است. در صورت نیاز از طریق پیام کوتاه SMS نیز میتوانید کار ردیابی را انجام دهید. این دستگاه را میتوان با وب سایت های ردیابی آنلاین نیز ارتباط داد و از طریق اینترنت به موقعیت و سوابق حرکتی خودرو دسترسی پیدا کرد.
ابعاد این دستگاه بسیار کوچک است و میتوان آنرا در بسته های ضد آب قرار داد. در صورت نیاز امکان اضافه کردن باطری جانبی با طول عمر بالا تا 40 روز نیز وجود دارد. با این قابلیت میتوان بدون نیاز به تغذیه الکتریکی به مدت طولانی سوژه های مختلف را ردیابی کرد.
این دستگاه همچنین امکان تعریف فنس الکترونیکی و ارسال پیام هشدار را نیز دارد.