با ما همراه باشید از طریق عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام :>> instagram: iranrc.ir << >> channel telegram : @iranrcir <<

DJI Mini 3 Pro

DJI Mini 3 Pro
[19 خرداد 1401 ساعت 17:23] dji > DJI Mini 3 Pro

 DJI Mini 3 Pro review

ابل ذکر است مینی ۳ پرو یا همان کوادکوپتر dji mini 3 pro ، جدید ترین و پیشرفته ترین کوادکوپتر از نسل کوادکوپتر های سری مویک مینی باشد . این سری از پهپاد ها به جهت ویژگی هایی نظیر : کم حجم بودن (به جهت سهولت در حمل و نقل) و سبک بودن (کمتر از ۲۴۹ گرم ، عدم نیاز به مجوز پرواز در برخی از کشور ها) قیمت مناسب و.. اشاره کرد . که همین ویژگی ها سبب شده این دِرون ( drone ) مورد توجه کاربرانی قرار گیرد که خیلی نیاز به پهپادی قوی و پیشرفته ندارند و بیشتر به جهت سرگرمی و ثبت تصاویر شخصی اقدام به خرید آن می کنند ، ازآنجایی که این دسته افراد عمده کاربران را در برمیگیرد ، طبیعی است که این این سری از هلی شات dji ، طرفدارن بیشتری دارند.

Dji mini 3 pro ، پهپاد هوشمند

 

از ویژگی های بارز و منحصر به فرد mavic mini 3 که در مدل های قبلی سری مویک مینی دیده نشده ، سیستم هوشمند و سنسور های عدم برخورد با مانع می باشد که به صورت خودکار ، پهپاد را از برخورد با موانع مصون نگه میدارد. این قابلیت از کِرَش و تصادفات احتمالی پهپاد می کاهد

ویژگی بعدی توانایی این پهپاد در دنبال کردن خودکار سوژه و یا به اصطلاح active track می باشد . با بهره گیری از این قبلیت ، کوادکوپتر توانایی آن را خواهد داشت که پس از آنکه اپراتور سوژه مورد نظر را برای پهپاد مشخص کرد ، کوادکوپتر به صورت خودکار آن را دنبال کند. این قبلیت برای تهیه ویدیو از ورزشکاران و یا هر سوژه متحرک دیگری بسیار کارآمد خواهد بود.

باتری قوی تر در Dji Mini 3 / Dji Mini 3 Pro

 

همانطور که پیشتر گفته شد ، این کوادکوپتر بازطراحی شده است اما هنوز ۲۴۹ گرم وزن دارد. به طور قابل توجهی، DJI توانسته است Mini 3 Pro را با وجود داشتن باتری بزرگتر از باتری Mini 2 در این وزن نگه دارد. به عنوان مثال، Mini 3 Pro دارای باتری ۲۴۵۳ میلی آمپر ساعتی است، در مقایسه با ظرفیت ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی Mini 2 ، یک شاهکار محسوب می شود.

کیفیت دوربین مویک مینی ۳ / مویک مینی ۳ پرو

شاید به جرعت میتوان گفت مهم ترین موضوع در بررسی هر پهپاد کیفیت دوربین و تصویربرداری آن می باشد . مینی ۳ و مینی ۳ پرو هم نیز از این قاعده مستثنی نیستند و پس از خبر ورود آن ها ، کیفیت دوربینشان از جمله کلیدی ترین سوال های دیگر کاربران بود.

طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا Mini 3 Pro دارای گیمبال ۳ محوره و دوربین مگاپیکسلی بالا با دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی معادل ۲۴ میلی متر است که عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با مینی ۲ | Dji Mini 2 در مواجهه با نور کم خواهد داشت.

فیلم برداری عمودی در مویک مینی ۳

یکی دیگر از نکات قابل توجه در سری جدید پهپاد dji ، توانایی گیمبال آن در تصویربرداری عمودی می باشد . اگر به عکس ها دقت داشته باشید خواهید دید که طراحی گیمبال این پهپاد به کلی متفاوت است . گیمبال دارای زائده ای در کنار است که میتواند به یکی از جداره های طرفین گیمبال متصل شده و به صورت عمودی فیلم برداری کند.

DJI Mini 3 Pro review

 

DJI Mini 3 Pro review