با ما همراه باشید از طریق عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام :>> instagram: iranrc.ir << >> channel telegram : @iranrcir <<

پهباد سمپاش DJI Agras T16

پهباد سمپاش DJI Agras T16
[19 خرداد 1401 ساعت 17:33] dji > پهباد سمپاش DJI Agras T16

 ظرفیت تانکر: 16  لیتر (16 کیلوگرم)

رادار پیشرفته

دوربین FPV

سیستم RTK برای موقعیت یابی دقیق

استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های کمپانی دی جی آی

مدت زمان پرواز 18 دقیقه

, , , , , , , , , , , 

قیمت پهباد سمپاش T16

ابعاد سمپاش T16  در حالت تاشوندگی برابر است با ۱۷۹X151X73 سانتی متر که این مقدار در حالت پرواز تقریبا دو برابر می گردد. پهپاد کشاورزی T16 به دلیل برخورداری از سیستم RTK از دقت بسیار بالایی برخوردار است. تانکر T16  جهت حمل سموم بسیار بزرگتر از دیگر کوادکوپترهای سمپاش ساخته شده و حجم بیشتری از سموم را در خود حمل می کند. حداقل توان کاری پهپاد T16  که بسته به محیط کار و نحوه تنظیم پارامتر متفاوت است و در شرایط ایده آل حداکثر توان آن را می توان ۲۴.۷ هکتار در ساعت برآورد کرد.

سیستم مکان یاب DJI Agras T16

پهپاد T16  در سیستم مکان یاب  خود از سیستم GNSS به همراه قطعه RTK جهت دقت بیشتر استفاده کرده است. سیستم های RTK و GNSS افزایش دقت را به سطح سانتی متر رسانیده و آنتن های دوگانه به میزان بسیار زیادی در برابر تداخل مغناطیسی فضاهای پرواز اثرگذار و بهبود دهنده بوده است.

 

دوربین FPV

دوربین FPVربات پرنده T16  با وضوح ۹۶۰X1280 پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه می باشد. زاویه دید این دوربین حدود ۹۸ درجه به صورت افقی و ۷۸ درجه به صورت عمودی می باشد.

سیستم رادار ارتقایافته پهپاد سمپاش T16

سیستم رادار در پهپاد سمپاش T16  بدون نور یا گردوغبار می‌تواند محیط را در طول روز یا شب شناسایی کند.

کوادکوپتر سمپاش T16  موانع را از دو سمت جلو و عقب شناسایی می کند.

ریموت کنترل

در پهپاد T16  از یک ریموت کنترل با فرکانس دوگانه ۲.۴ , ۵.۸  گیگاهرتز به کار گرفته شده است و با استفاده از آن می توانید در حالت FCC تا فاصله ۵ کیلومتر ربات پرنده تی ۱۶ را پرواز دهید. کاربران با استفاده از ریموت کنترل T16 همزمان ۵ کوادکوپتر AGRAS T16 کنترل کند.

 

عملکرد هوشمند سمپاش کشاورزی

کمپانی dji با استفاده از سیستم DJI Agriculture توانسته فناوری قدرتمند و پیشرفته ای را به کمک پهپادهای سمپاش ایجاد و سرعت و کارایی عملیات کشاورزی را افزایش می دهد.

 

کوادکوپتر t16

بنابراین شما با داشتن کوادکوپتر T16  پهپادی با سیستم الکترونیکی کاملا جدید و قدرتمند با افزایش ایمنی بالا خواهید داشت.