با ما همراه باشید از طریق عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام :>> instagram: iranrc.ir << >> channel telegram : @iranrcir <<

mavic 2 pro

mavic 2 pro
[4 مهر 1401 ساعت 20:36] dji > mavic 2 pro

 

مویک ۲ پرو | Mavic 2 Pro

  • وربین 20 مگاپیکسلی
  • زمان پروازی نزدیک به 31 دقیقه
  • برد پروازی 8 کیلومتر
  • دارای سنسور تشخیص مانع در 4 جهت اصلی 
  • فیلمبرداری 4k
  • گیمبال سه محوره
  • کوادکوپتر مویک ۲ پرو

    کوادکوپتر دوربین دار مویک ۲ پرو کمبو محصول سال ۲۰۱۹ کمپانی دی جی آی می باشد که با حضورش درعرصه پهپادهای غیرنظامی جهان سر و صدای زیادی به راه انداخت این پهپاد مدل ارتقا یافته مویک پرو می باشد البته بهتر است تنها شباهت در طراحی و شکل مویک پرو بدانیم چرا که از نظر کارایی پهباد مویک ۲ یک محصول بسیار متفاوت و به روز می باشد که از آخرین تکنولوژی های بروز درون Drone جهان بهره برده است.

  •  
  • ررسی مویک ۲ پرو (dji mavic 2 pro)

    تصاویر را بزرگتر ببینید!! این شعار مویک ۲ است که کمپانی دی جی آی با معرفی همزمان مویک ۲ مطرح کرد. دی‌جی‌آی سال‌هاست که برای تولید هر محصول خود یک شعار انتخاب می‌کند که نشان‌دهنده قابلیت ویژه آن محصول می‌باشد. چه قابلیتی در محصول باعث انتخاب این شعار می‌شود؟ کمپانی دی جی آی dji سال هاست که در فکر طراحی پرنده هلیشاتی بوده است که در آن از آخرین تکنولوژی روز دنیا و امکان تصویربرداری هوایی (هلیشات) با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد که سرانجام این رویا با خرید کوادکوپتر مویک ۲ به حقیقت پیوست.

    مشخصات مویک ۲ پرو

    مهمترین ویژگی های مویک۲پرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دوربین هاسبلاد Hasselblad  با کیفیت ضبط ۴k و عکاسی ۲۰ مگاپیکسل
    • تایم پروازی ۳۱ دقیقه ای
    • ارسال زنده تصاویر با کیفیت HD به میزان ۸ کیلومتر
    • سنسور تشخیص مانع در ۴ جهت اصلی پرواز
    • دارای قابلیت ضبط تصاویر هایپرلپس Hyperlaps
    • قابلیت زوم اوپتیکال ۲ برابر ( مویک ۲ پرو زوم )
    • سنسور تشخیص مانع مویک ۲

      مویک ۲ پرو دارای سنسور تشخیص مانع در ۴ جهت اصلی بالا – پایین – جلو – پشت می باشد که باعث شده است که ایمنی پرواز مویک ۲ پرو تا حد بسیار خوبی بالا برود.

      مدت زمان پروازی مویک ۲

      تایم پروازی مویک ۲ به میزان ۳۳ دقیقه ارتقا یافته است که به عنوان رتبه اول تایم پروازی در بین سایر محصولات دی جی آی dji قرار گرفته است این تایم پروازی بالا و برد پروازی ۸ کیلومتر باعث شده است که شما بتوانید مویک ۲ را کیلومترها از خود دور کنید و به نقاطی بفرستید که شاید تا به حال امکان دیدن آن مناطق نداشته اید.

      قیمت مویک2 پرو dji

      هلی شات حرفه ای با مویک۲

      پهپاد مویک۲ پرو محصولی که می توان آن را پهپاد حرفه ای اما در دسترس همگان توصیف کرد. خرید کوادکوپتر مویک ۲ پرو با توجه کیفیت دوربین بالای خود (۲۰مگاپیکسل) و برد مسافتی بالای خود و ارسال تصویر نسل جدید خود این امکان را برای شما فراهم می کند که تصاویر را با بالاترین کیفیت ضبط و مشاهده کنید.

      خرید هلیشات مویک2پرو dji

      مشخصات دوربین مویک ۲

      مویک ۲ در دو مدل مویک ۲ پرو و مویک ۲ زوم به بازار معرفی شده است که تنها تفاوت این دو در دوربین به کار رفته در آن هاست که شما قادر می سازد که با توجه به نیاز تصویربرداری هوایی ( هلیشات) خود اقدام به خرید کنید در ادامه مشخصات کلی این پرنده را بیان می کنیم.

    •  

    • گیمبال سه محوره مویک ۲

      هلیشات مویک ۲ پرو دارای گیمبال سه محوره حرفه ای می باشد که امکان این را فراهم می کند که شما تصاویر خود را بدون کوچکترین لرزشی در تصویر ضبط نماید، گیمبال سه محوره مویک ۲ به همراه دوربین کمپانی هاسبلاد قادر است تصاویری را خلق کند که شما از دیدن آن بیشترین لذت را برده و تصاویر هوایی حرفه ای ذخیره نماید.

      گیمبال سه محوره مویک 2 پرو

      دوربین کواد کوپتر مویک ۲ پرو – dji mavic 2 pro

      مهمترین ویژگی های کوادکوپتر مویک۲پرو می توان به دوربین آن اشاره کرد . دوربین مویک ۲ پرو ساخت شرکت هاسبلاد Hasselblad دانست که یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده دوربین در جهان هست که با کیفیت ترین تصاویر ممکن را ضبط و در اختیار کاربران قرار می دهد. کمپانی دی جی آی که سال هاست به عنوان یکه تاز عرصه مولتی روتور ( پرنده هلیشات) در دنیا فعالیت می کند.

      کارخانه هاسبلاد سوئد

      توانسته است در طی این مدت رشد خوبی کرده و اقدام به خرید و همکاری با بزرگان عرصه تصویربرداری و دنیای عکاسی بکند به طوری که کمپانی dji اقدام به خرید کارخانه تولید دوربین هاسبلاد نموده تا بعد از این دوربین های پرنده های هلیشات خود را از طریق این کارخانه تولید و در اختیار پرنده های تولیدی خود قرار دهد.

      کیفیت عکاسی مویک۲پرو

      شاید مهمترین تصویر ضبط شده با دوربین های هاسبلاد را به ضبط تصاویر اولین فرود بر روی ماه بیان کرد که توسط دوربین های این کمپانی ضبط شده است، دی جی آی dji پس از ۲ سال همکاری مداوم با هاسبلاد Hasseblad برای طراحی دوربینی سبک و با بالاترین کیفیت ضبط تصاویر هوایی موفق به تولید دوربین مدل L1D-20c برای مویک ۲ پرو شدند که از تکنولوژی نسل جدید هاسبلاد یعنی HNCS بهره برده است که باعث می شود که تصاویر زنده تر باشند.

    • سنسور دوربین مویک ۲

      دوربین کواد مویک ۲ پرو سنسور یک اینچی COMS دارد که نسبت به مدل اولیه مویک پرو ارتقا پیدا کرده است که باعث ضبط تصاویر با کیفیت و جزییات بیشتری می شود بطوری که این نسبت بالا باعث می شود که در نور کم تصاویر با کیفیت تر ضبط شود به طوری که ISO مویک ۲ پرو در رنج ۳۲۰۰ تا ۱۲۸۰۰ قابلیت تنظیم دارد.دوربین مویک 2 پرو djiدوربین مویک ۲ پرو از ۱۰ بیت ریت DlogM پشتیبانی می کند که باعث می شود که رنج دینامیکی تصویر بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد که این سیستم بیش از ۱ میلیارد رنگ ثبت می کند و جزییات بیشتری را نشان می دهدکه این قابلیت باعث می شود شما در زمان های غروب آفتاب یا طلوع آفتاب که شدت نور کم می باشد تصاویر زیبایی با جزییات بیشتری ضبط کنید.