با ما همراه باشید از طریق عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام :>> instagram: iranrc.ir << >> channel telegram : @iranrcir <<

mavic air2 s

mavic air2 s
[4 مهر 1401 ساعت 21:00] dji > mavic air2 s

 

  • کیفیت فیلمبرداری 5.4K
  • کیفیت تصویربرداری 20 مگاپیکسلی (64 مگاپیکسل دیجیتالی)
  • مجهز به سنسور های عدم برخورد از 4 طرف (بالا ، پایین ، چپ ، راست)
  • پشتیبانی از اکتیو ترک 4
  • سیستم انتقال تصویر OCCUSYNCE 3
  • سنسور 1 اینچی
  • انتقال تصویر زنده تا شعاع 12 کیلومتر
  • معرفی مویک ایر ۲ اس | DJI AIR 2S

    پس از عرضه DJI FPV Drone ، بار دیگر کمپانی دی جی آی اقدام به تولید کوادکوپتری جدید با نام مویک ایر ۲ اس یا  DJI AIR 2S نموده است، که نشان می دهد مدل ارتقا یافته Mavic Air 2 می باشد . این کوادکوپتر قدرتمند در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ رسما معرفی شد.

  •  
  • مویک ایر ۲ یکی از پرفروش ترین دِرون های DJI به شمار میرود اما برخی از باگ های جزئی موجود در این محصول خریداران آن را به چالش کشیده بود، حالا کمپانی خوش نام دی جی آی با طراحی کوادکوپتر ایر ۲ اس و ارتقا ویژگی های آن هیچ جای شکی برای خریداران به جای نمیگذارد. با اینکه قیمت مویک ایر ۲ اس نسبت به مویک ایر ۲ افزایش یافته است ولی ویژگی های منحصر به فرد این درون باعث شده حتی با مدل های بالاتری همچون مویک ۲ پرو نیز رقابت کند!
  • مویک ایر ۲ اس اسمارت / پک اسمارت DJI Air 2S Smart

    جالب است همین ابتدا بدانید ، کوادکوپتر مویک ایر ۲ در پکیج اسمارت هم عرضه میشود که به آن نام تجاری مویک ایر ۲ اس اسمارت / Dji Air 2S Smart نیز تلقی می شود.

    منظور از پک اسمارت در ایر ۲ اس اسمارت ، جایگزین شدن ریموت اسمارت به جای ریموت معمولی در این پکیج نیز می باشد ، در غیر این صورت تفاوتی میان مویک ایر ۲ اس و مویک ایر ۲ اس اسمارت از لحاظ قطعات و … نمی باشد.

    ریموت اسمارت چیست؟

    حالا ممکن است برای شما سوال پیش آید ، ریموت اسمارت چیست و چه مصرفی دارد؟ در حقیقت ریموت اسمارت موچود در  ” پک مویک ایر ۲ اس اسمارت ” همانند دیگر ریموت های اسمارت برند DJI از صفحه نمایش لمسی و با کیفیت بهره می برد تا شما را از نیاز به استفاده از گوشی همراه نیز مصون بدارد.

    ریموت اسمارت قابلیت ضبط صدای محیط و اتصال به کابل HDMI را هم نیز دارا می باشد.

     

  •  
  • طراحی سبک و جمع و جور DJI Air 2S

    دی جی ای ایر ۲اس تنها با چند تفاوت جزئی مشابه Mavic Air 2 اصلی می باشد. وزن مویک ایر۲اس ۵۹۵ گرم است، این پرنده از یک طراحی تاشو و جمع و جور برخوردار است. از دیگر قابلیت های مویک ایر۲ اس، قابلیت تاشوندگی آن است که این ویژگی به حمل و نقل آسان آن کمک میکند. ابعاد  ایر ۲ اس در حالت تاشو  ۱۸x97x77سانتی متر بوده و درحالت آماده به پرواز به  ۱۸۳x253x77 سانتی متر است.

  •  
  • کیفیت دوربین DJI AIR 2S

    دوربین مویک ایر۲ اس مجهز به سنسور ۱ اینچی با ویژگی و تصویربرداری عالی و دیافراگم در f/2.8 ثابت است. چشمگیر ترین شاخصه این درون کیفیت دوربین آن است! تصویربرداری ۲۰ مگاپیسلی (۶۴ مگاپیکسل دیجیتالی) و فیلمبرداری ۵.۴k توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. جالب آن است که ایر ۲ اس تنها کوادکوپتر DJI می باشد که توانایی ظبط فیلم با کیفیت ۵K را داراست !! به همین جهت این محصول توانایی رقابت با مویک ۲ پرو را به خوبی خواهد داشت. بهره بری از سنسور اینچی IMX686 سبب شده تا تصاویر با نویز کمتری به گیرنده نیز ارسال شود.

    سنسور مویک ایر2 اس

    سنسور عدم بر برخورد با موانع مویک ایر۲ اس

    از مهم ترین فاکتور های یک درون ایده آل از نظر کاربران، سنسور های عدم برخورد با مانع است، زیرا پروازی امن همراه با آسودگی خاطر را به ارمغان خواهد آورد. در مویک ایر۲ در سه جهت جلو، عقب و پایین مجهز به سنسور بود.

    سنسور مویک ایر 2 اس             air 2 sسنسور جلو مویک ایر 2 اسسنسور عقب مویک ایر 2 اسسنسور پایین مویک ایر 2 اس

    اما در هلی شات air 2s با اضافه شدن سنسور در قسمت فوقانی، درون از چهار طرف اصلی از طریق سنسور در برابر برخورد با موانع ایمن شده است و احتمال تصادفات را کاهش می دهد. در واقع کمپانی dji با در نظر گرفتن چهار سنسور در قسمت جلو، عقب ، پایین و بالا مویکایر۲اس  ایمنی محصول در هنگام پرواز را افزایش داده است. این سنسورها قابلیت سنجش محیط و شناسایی موانع را داشته و مانع از برخورد این پرنده با موانع موجود در مسیر مخصوصا در سرعت بالای پرواز می گردد .

    مویک ایر2 اس

    مویک ۲ پرو در این مورد از ایر ۲ اس پیشرفته تر می باشد ، زیرا از طرفین هم مجهز به سنسور عدم برخورد با مانع می باشد.

     

    وادکوپتر جدید DJI AIR 2S با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX686  نسخه جدید مویک ایر ۲ است که با نگاه به تصاویر زیر، می توانیم نام هواپیمای بدون سرنشین جدید همراه با مشخصات باتری پرنده  DJIAIR2S را ببینیم که به نظر می رسد باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی باشد ، که همان ظرفیت MavicAir2 فعلی است.

    موارد ارتقا یافته مویک ایر ۲ اس | DJI Mavic Air 2s

    چند گزینه برای نسخه به روز شده در ذهن خطور می کند، اجازه بدید آنها را با هم مرور کنیم. احتمالاً پهپاد جدید DJI Mavic Air 2s  پیشرفته تر از مویک ایر ۲ نخواهد بود ، بلکه یک نوع کوچک تر است که آنرا مقداری تغییر داده  تا تجربه را برای خلبانان بهتر کند. همچنین در نسخه جدید دی جی آی قصد دارد با نام مویک خداحافظی کند.

    گیرنده DJI Airsense (ADS-B)

    اولین  موردی که عنوان شده DJI Airsense است که به عنوان گیرنده ADS-B نیز شناخته می شود. هنگامی که Mavic Air 2 منتشر شد ، DJI اعلام کرد که یک گیرنده ADS-B در داخل خود دارد ، به خلبان هواپیمای بدون سرنشین این امکان را می دهد تا بفهمد هواپیمایی در این نزدیکی هست یا خیر.

    تکنولوژی OcuSync 3.0

    با راه اندازی کوادکوپتر سرعتی  DJI FPV ، این شرکت همچنین اعلام کرد OcuSync 3.0 ، یک نسخه به روز شده و پیشرفته از نسخه OcuSync 2.0 است، که با این سیستم پرواز را برای پهپاد پرسرعت FPV کمی آسان تر می کند.  نسخه جدید Mavic Air 2 نیز به OcuSync 3.0 مجهز شده است.

    قابلیت هایپرلپس و پانوراما مویک ایر ۲s

    از دیگر قابلیت های ایر۲ اس قابلیت هایپرلپس و پانوراما است. هایپرلاپس و پانوراما با ایجاد یک فرو بردن چشمگیر ، زمان و حرکت را با یک ضربه سریع کنید. همچنین می توانید با پانوراما عکس های بزرگتر و با جزئیات بیشتری از محیط اطراف خود بگیرید.